آوازک

عمو در تاتر در اریکه ایرانیان

just tataloo

گفتم آرومم تو تو بغلمی...گیر نمی دم بت تو هم اون سین جین هاتو بذا کنا

عمو در تاتر در اریکه ایرانیان



نظرات شما عزیزان:

hani
ساعت18:33---5 تير 1394
سلام هلیا جونم
خوبی عزیزم ؟؟
شناختی؟
وبت خعلی خوفه عزیزم
پاسخ:نه عزیزم نشناختمتون


هدیه
ساعت14:43---30 خرداد 1394
سلااااااااااام هلیا جوووووووووووونم خوبی عشقم
دلم واست . اینقد شده
وااااااااااااای هلیا ببخشید عشششششقم من نت نداشتم ینی الانم ندارم با گوشی آبجیم اومدم با خطش گرفته خونمونم که نمیشه واسش بگیریم نمیدونم چرا
ولی هلیا خیییییییییییییییییییییییلی دلم واست تنگ شده بود
ببخشید عزیزم
راستی هلیا من شمارتم گم کردم میخواستم بهت زنگ بزنم که دیگه دفترمو پیدا نکردم تو اون بود میدی شمارتو
بازم ببخشید هلیا جونم
عاشششششششششقتم
پاسخ:سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عچیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچمممممم منم دلم واست تنگیده......چه بد که نت ندارید...منم دیگه دیدم که نمی یای وبم کلا وب رو بستم و دیگه پست نذاشتم عشقم....اینجا هم نمی تونم شمارمو بدم چون هیکی شمارمو ببینه می تونه شمارمو بر داره... راسی فک کنم شماره ی خونتونو دارم...اگه مطمئن شدم حتما در اولین فرصت بت زنگ می زنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 22:18 ] [ tatality _ nab _ helia ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
قالب وبلاگ ابزار نظر سنجی